Contact
OMV sajt
sr en
OMV sajt
OMV Websites
OMV www.omv.com/en Austria www.omv.at/de-at Bulgaria www.omv.bg/bg-bg Czech Republic www.omv.cz/cs-cz Germany www.omv.de/de-de Hungary www.omv.hu/hu-hu New Zealand www.omv.nz/en-nz Norway www.omv.no/no-no Romania www.omv.ro/ro-ro Russia www.omv.ru Slovenia www.omv.si/sl-si Slovakia www.omv.sk/sk-sk Tunisia www.omv.tn/ar-tn Turkey www.omv.com.tr
OMV Gas Websites
OMV Gas www.omv-gas.com/ Austria www.omv-gas.at Germany www.omv-gas.de Hungary www.omv-gas.hu Netherlands www.omv-gas.nl
Zatvoriti

OMV MaxxMotion 100plus

OMV MaxxMotion 100plus sada sadrži čak 10% više aditiva. Oni poboljšavaju performanse vašeg benzinskog motora, što znači optimalnu efikasnost sagorevanja i obezbeđuje maksimalnu snagu i bolje ubrzanje. Molekuli za zaštitu i čišćenje čine da motor bude čist i održavaju ga čistim. Efekat je vidljiv od prvog punjenja, a rezultat redovne upotrebe je duži radni vek vašeg vozila.

Ključne prednosti OMV MaxxMotion 100plus*:

Naš OMV MaxxMotion Super 100plus sa min. 100 oktan sadrži supstance za aktivne površine koje izazivaju efekat redukcije trenja. Ovo smanjuje trenje između klipnog prstena i čaure cilindra, a ovo smanjuje rezultate unutrašnjeg trenja za optimalne performanse i maksimalnu efikasnost motora. Efekat se javlja već kod prvog punjenjenja rezervoara sa OMV MaxxMotion Super 100plus.
 

Maksimalne performanse – bolje ubrzanje
Zbog visokog oktanskog broja od min. 100, OMV MaxxMotion Super 100plus sagoreva gorivo još efikasnije i čistije - što znači i manju emisiju izduvnih gasova.

Jedinstveni sastav OMV MaxxMotion Super 100plus sadrži izuzetno odabrane supstance i na taj način nude visoku otpornost ka efektima samopaljenja goriva u motoru ( „detonacije“). Potencijal za postizanje najboljeg mogućeg tempiranja paljenja obezbeđuje poboljšanu efikasnost sagorevanja i rezultira sa do 5% više snage motora* u fazi ubrzanja i sa do 14% poboljšanih vrednosti kod ubrzanja.**
 

Maksimalna snaga i efikasnost
Naš benzin sadrži jedinjenja koja smanjuju trenje aktivnih površina. Zato se trenje između karika i košuljice cilindra smanjuje. Manje unutrašnje trenje znači optimalni odgovor snage i maksimalnu efikasnost motora. Ovaj efekat je trenutan, što znači da postaje aktivan čak sa prvim rezervoarom premijum goriva.
 

* Mereno sa najčešće korišćenim opsegom brzine motora tokom procesa ubrzanja. Efikasnost sagorevanja u motoru je poboljšana zbog visokooktanskog broja. U slučaju testa benčmark testovi motora srednje klase vozila, pronađen je dobar elasticitet u poboljšanju snage motora do 5% od donjeg do srednjeg opsega brzina.

Prednosti zavise od stila vožnje, vrste motora, brzina motora, i odnose se na neaditivirana referentna goriva koja zadovoljavaju minimalne zahteve (EN 228).

** Testovi kod vozila srednje klase sa modernim motorom sa direktnim ubrizgavanjem u definisanom testnom okruženju pokazali su poboljšane vrednosti ubrzanja i do 14%.

Prednosti zavise od načina vožnje, vrsta motora, potencijala konverzije kao funkcije kontrolne jedinice motora, starosti motora, i odnose se na neaditivirana referentna goriva koja zadovoljavaju minimalne zahteve (EN 228). Specifične rezultate testa i izveštaje sa testiranja proverio je TUV Austrija AUTOMOTIVE.

(Prikazane slike su šematski prikazi)

* Prednosti zavise od načina vožnje, tipa motora, starosti motora i odnose se na upoređivanje sa gorivima koja ispunjavaju minimum lokalnih standarda EN 228. 

Pronala ženje benzinskih stanica

Pretraga motornih ulja