Contact
OMV sajt
sr en
OMV sajt
OMV Websites
OMV www.omv.com/en Austria www.omv.at/de-at Bulgaria www.omv.bg/bg-bg Czech Republic www.omv.cz/cs-cz Germany www.omv.de/de-de Hungary www.omv.hu/hu-hu New Zealand www.omv.nz/en-nz Norway www.omv.no/no-no Romania www.omv.ro/ro-ro Russia www.omv.ru Slovenia www.omv.si/sl-si Slovakia www.omv.sk/sk-sk Tunisia www.omv.tn/ar-tn Turkey www.omv.com.tr
OMV Gas Websites
OMV Gas www.omv-gas.com/ Austria www.omv-gas.at Germany www.omv-gas.de Hungary www.omv-gas.hu Netherlands www.omv-gas.nl
Zatvoriti

Café Caramel novi ukus među OMV VIVA Ledenim kafama

Posle uspešnog lansiranja VIVA Ledenih kafa u maju 2019. godine u dva varijante Cappuccino i Caffe Latte, od ovog leta OMV predstavlja novi ukus. Asortiman VIVA Ledenih kafa je proširen sa proizvodom nazvanim Café Caramel.

VIVA Ledena kafa Café Caramel - zajedno sa Cappuccino i Caffe Latte - kombinuje 100% premijum Arabika kafu i najkvalitetnije mleko. Istovremeno, karakteristika VIVA Ledenih kafa je da ne sadrži veštačke arome i konzervanse.

Zaokružena izvrsnim ukusom karamele, nova, ograničena serija VIVA Ledena kafa Café Caramel ne samo da će zasladiti vaš dan dok ste u pokretu u automobilu, već će omogućiti  osvežavajuću pauzu i biće dostupna u svim prodavnicama na OMV benzinskim stanicama počev od ovog leta.

Vrhunski kvalitet, svežina, prijatna atmosfera i odlična usluga predstavljaju četiri stuba i osnovu uspeha VIVA brenda od 1994. Ovi kriterijumi takođe karakterišu i proizvode privatne marke VIVA, koji kupcima na benzinskim stanicama omogućavaju uživanje u ukusnim i osvežavajućim proizvodima kada su u pokretu. Kako bi što bolje zadovoljila potrebe potrošača u pokretu, VIVA kontinuirano optimizuje svoj asortiman proizvoda uz fokus na vrhunski kvalitet, svežinu i praktičnost.

„Posle testiranja ukusa raznih ledenih kafa prošle godine na reprezentativnom uzorku naših potrošača, VIVA Ledena kafa se iskristalisala kao pobednica, postavljajući temelje za lansiranje naših proizvoda Ledene kafe Cappuccino i Caffe Latte. Dijalog sa potrošačima je centralni aspekt našeg procesa razvoja proizvoda. Sa novim proizvodom Cafe Caramel, želimo da iznenadimo kupce novim ukusom koji pruža raskošne trenutke uživanja u pokretu,“ rekao je direktor maloprodaje u OMV Srbija Nikola Bozalo.

Zahvaljujući modernom dizajnu brenda i imidžu proizvoda, boce od 250 g koje se mogu ponovo zatvoriti, ističu se karakterističnim dizajnom i velikim  slovom „V“, što je ujedno i glavna karakteristika brenda VIVA.

Pronala ženje benzinskih stanica

Pretraga motornih ulja