Contact
OMV sajt
sr en
OMV sajt
OMV Websites
OMV Group www.omv.com Austria www.omv.at Bulgaria www.omv.bg Czech Republic www.omv.cz Germany www.omv.de Hungary www.omv.hu New Zealand www.omv.nz Norway www.omv.no Romania www.omv.ro Russia www.omv.ru Slovenia www.omv.si Slovakia www.omv.sk Tunisia www.omv.tn Turkey www.omv.com.tr
OMV Gas Websites
OMV Gas www.omv-gas.com Austria www.omv-gas.at Germany www.omv-gas.de Hungary www.omv-gas.hu Netherlands www.omv-gas.nl
Borealis Websites
Borealis Group www.borealisgroup.com
Zatvoriti

Café Caramel novi ukus među OMV VIVA Ledenim kafama

Posle uspešnog lansiranja VIVA Ledenih kafa u maju 2019. godine u dva varijante Cappuccino i Caffe Latte, od ovog leta OMV predstavlja novi ukus. Asortiman VIVA Ledenih kafa je proširen sa proizvodom nazvanim Café Caramel.

VIVA Ledena kafa Café Caramel - zajedno sa Cappuccino i Caffe Latte - kombinuje 100% premijum Arabika kafu i najkvalitetnije mleko. Istovremeno, karakteristika VIVA Ledenih kafa je da ne sadrži veštačke arome i konzervanse.

Zaokružena izvrsnim ukusom karamele, nova, ograničena serija VIVA Ledena kafa Café Caramel ne samo da će zasladiti vaš dan dok ste u pokretu u automobilu, već će omogućiti  osvežavajuću pauzu i biće dostupna u svim prodavnicama na OMV benzinskim stanicama počev od ovog leta.

Vrhunski kvalitet, svežina, prijatna atmosfera i odlična usluga predstavljaju četiri stuba i osnovu uspeha VIVA brenda od 1994. Ovi kriterijumi takođe karakterišu i proizvode privatne marke VIVA, koji kupcima na benzinskim stanicama omogućavaju uživanje u ukusnim i osvežavajućim proizvodima kada su u pokretu. Kako bi što bolje zadovoljila potrebe potrošača u pokretu, VIVA kontinuirano optimizuje svoj asortiman proizvoda uz fokus na vrhunski kvalitet, svežinu i praktičnost.

„Posle testiranja ukusa raznih ledenih kafa prošle godine na reprezentativnom uzorku naših potrošača, VIVA Ledena kafa se iskristalisala kao pobednica, postavljajući temelje za lansiranje naših proizvoda Ledene kafe Cappuccino i Caffe Latte. Dijalog sa potrošačima je centralni aspekt našeg procesa razvoja proizvoda. Sa novim proizvodom Cafe Caramel, želimo da iznenadimo kupce novim ukusom koji pruža raskošne trenutke uživanja u pokretu,“ rekao je direktor maloprodaje u OMV Srbija Nikola Bozalo.

Zahvaljujući modernom dizajnu brenda i imidžu proizvoda, boce od 250 g koje se mogu ponovo zatvoriti, ističu se karakterističnim dizajnom i velikim  slovom „V“, što je ujedno i glavna karakteristika brenda VIVA.

Pronala ženje benzinskih stanica

Pretraga motornih ulja